گزارش کارآموزی حسابداری در شرکت تبلیغاتی

دسته بندي : کارآموزی » اقتصاد و حسابداری
دانلود گزارش کارآموزی حسابداری در شرکت تبلیغاتی،
در قالب word و در 64 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

پيشينه تبليغات تجاري در ايران
طرح هاي تبليغاتي در روزنامه ها و مجلات
بررسي‌‌هاي تبليغاتي در كشور
وسائل تبليغاتي ديگر
بررسي مشاغل صنعت تبليغات و ويژگي هاي آن ها
فرم واطلاعات اساسنامه شرکت
فرم صورتجلسه
طبقه بندی شرکت از لحاظ  حسابداری
چرخه حسابداری
تجزیه و تحلیل و ثبت معاملات
دفاتر حسابداری
سند حسابداری
ثبت فعالیت های مالی در سند حسابداری
ترازآمایشی
اصلاحات
انواع حسابها
گزارشهای مالی میان دوره ای
نحوه ارائه اطلاعات در صورت های مالی
ویژگی های صورت های مالی
اجزای صورت های مالی
یادداشت های توضیحی صورت های مالی
صورت های عملکرد مالی
صورت جریان وجوه نقد
انعطاف پذیری مالی
آشنایی با سیستم حسابداری همکاران سیستم
 

بخشی از متن گزارش کارآموزی:
پيشينه تبليغات تجاري در ايران:
سال هاي 1327 تا 1334:
در اين قسمت، به مرور مهم ترين وقايع تبليغات تجاري بين سال هاي 1327 تا 1334 مي‌پردازيم.
پيشرفت هاي حرفه تبليغات در اين دوره شش ساله بي نهايت ناچيز بود و بيلان اين پيشرفت به رح زير عنوان شده است:

" تهيه اسلايد و نمايش آن كه خصوصاً در سينماها اوج گرفت. در طرح هاي اسلايد كه در ابتدا  فقط متن تبليغاتي را تشكيل مي داد، تصاوير ساده نيز وارد شد. نقاش هاي مؤسسات تبليغاتي طرح اسلايد را روي كاغذ سفيد با مركب نقاشي مي‌كردند و عكاسخانه‌اي كه در خيابان سپه نزديك چهارراه حسن آباد قرار داشت، اين طرح ها را روي شيشه‌هاي مربع به سايز 6×6 سانتي متر چاپ مي‌كرد و چنانچه مشتري اسلايد رنگي سفارش مي‌داد، پس از چاپ طرح روي شيشه، نقاش مؤسسه تبليغاتي شروع به رنگ آميزي مي‌كرد. اين شيشه در محل نمايش اسلايد كه جداگانه در اطاق نمايش سينما نصب شده بود، قرار مي‌گرفت و قبل از شروع فيلم سينمايي روي پرده سينما منعكس مي شد. در اين دوره جز اين تكنيك ساده تكنيك ديگري معمول نبود. "

از سال 1332 تا مدتها بعد، تنها تغييري كه در نمايش اسلايدهاي سينمايي به چشم مي‌خورد، ناطق كردن نمايش اسلايدها بود. بدين ترتيب كه گفتاري بين 15 تا 20 ثانيه براي هر اسلايد روي نوار ضبط مي‌گرديد و متصدي نمايش همزمان با پخش گفتار هر اسلايد، نمايش همان اسلايد را نيز شروع مي‌كرد.

طرح هاي تبليغاتي در روزنامه ها و مجلات:
در فاصله بين ساله اي 1327 تا 1334 تغييرات قابل توجهي در طرح‌ هاي تبليغاتي  و در نشريات صورت گرفت. در اين فاصله شركت هاي وارداتي بزرگي شروع به كار كردند و شركت هاي مختلط ايراني و اروپايي و آمريكايي در تهران يكي پس از ديگري تاسيس شدند. فرودگاه مهرآباد داراي تجهيزات مخصوص يك فرودگاه بين‌المللي شد و شركتهاي بزرگ هواپيمايي فعاليت‌هاي پرواز از فراز ايران و استفاده از فرودگاه مهرآباد را آغاز نمودند و همزمان براي جلب مسافرين ايراني تبليغات وسيعي را اجرا كردند.

در اين دوره هنوز فعاليت هاي توليدي چندان رونق نيافته بود و واردات، حرفه‌ اصلي بازرگانان ايراني را تشكيل مي‌داد. شركت هاي توليدكننده خارجي براي تصاحب بازار ايران بودجه‌هاي قابل ملاحظه‌اي را مستقيماً از طريق مؤسسات تبليغاتي بين المللي يا توسط نماينده‌هاي محلي صرف تبليغات مي‌كردند، تبليغات تجاري در اين دوره رنگ خارجي داشت و جز در چند مورد محدود هيچ فكر و طرح ملي و ايراني ديده نمي‌شد. بدين جهت حرفه تبليغات حرفه‌اي آسان و بدون نياز به اطلاعات فني لازم بود. هركس مي‌توانست با در دست داشتن يك يا چند آگهي دهنده، مؤسسه تبليغاتي داير كند و نيز مي‌توانست از دستمزدي كه به طور كارمزد و به آساني به دست مي‌آورد به اين حرفه توسعه دهد.

در اين دوره چند مؤسسه تبليغاتي با سابقه كه قبلاً به وجود آمده بودند توسعه يافتند و در حدود 50 مؤسسه تبليغاتي جديد نيز پا به عرصه وجود گذاردند. هم چنين در اين دوران جرايد بزرگ‌تري رسانه تبليغات قرار گرفتند و به از آن جا كه فيلم هاي كوتاه مدت سياه و سفيد يا رنگي ممكن و با صرفه نبود و امكان خرج بودجه‌هاي بيشتر در سينماها وجود نداشت بدين جهت حدود 70 درصد بودجه طرح‌هاي تبليغاتي در جرايد و بخصوص در روزنامه‌هاي اطلاعات و كيهان خرج مي‌شد ...
دسته بندی: کارآموزی » اقتصاد و حسابداری

تعداد مشاهده: 15340 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 64

حجم فایل:52 کیلوبایت

 قیمت: 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل